Saturday, June 11, 2016

Mennyire igaz, es milyen jokor jott... :)


Az autonkban ultem egyik nap, vartam a paromat es megszomjaztam... Szetneztem van-e valahol viz a kocsiban, hogy igyak egy kicsit... Nem sokra ra ezt az uveg vizet talaltam, amit a parom aznap vett es meg volt benne... Nem csak a szomjamat oltottam, de egy nagyon fontos megerositest-, egy uzenetet kaptam altala, amely igy szol: "Amikor keszek vagyunk pozitiv valtoztatasokra az eletunkben, megkapunk (bevonzunk?) mindent, ami a megvalositasukhoz szukseges..." Angolul alatta picit maskepp szol a szabad-forditas, de a lenyeg ugyanaz: segitenek nekunk (az Angyalok es Isten! Legalabbis en igy hiszem!), csak hajlandosagot kell mutatnunk, hogy keszek vagyunk az eletunkben pozitiv valtoztatasokat bevezetni! :) 

No comments:

Post a Comment